دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مهر 1397 - 15:25
امام‌جمعه کازرون:

مسئولان و مدیران کشور سرنوشت  اقتصاد کشور را به خارج گره نزنند

امام‌جمعه کازرون گفت: اقتصاد مقاومتی به معنی اتکا به توانمندی داخل کشور و نگاه به خارج است؛ اما مسئولان بر‌عکس عمل می‌کنند و بر‌اساس اتکا به خارج و نگاهی هم به داخل گام بر می‌دارند.
کد خبر : 318246
IMG_8271.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام محمد خرسند در جمع استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون درباره ارزش و اهمیت اربعین حسینی گفت: اربعین در راستای شناخت بیشتر واقعه و فرهنگ عاشورا به‌وجود آمده و قرائت زیارت اربعین بی‌نهایت ارزشمند و نجات‌بخش است.


وی افزود: امام حسین (ع) برای بشریت درس آزادگی، مبارزه و شرف را احیا کرد و  در روز عاشورا هر انسان آزاده‌ای با هر دین و مذهبی تحت تأثیر واقعه کربلا قرار می‌گیرد و برای امام حسین(ع) احترام خاصی قائل هستند.


امام‌جمعه کازرون تصریح کرد: بعد از قرن‌ها هنوز ماه محرم که از راه می‌رسد، جامعه تغییر پیدا می‌کند و همه با رنگ مشکی فضاسازی می‌کنند و عزای حسینی با بقیه سوگواری‌ها و مرگ اقوام و خویشاندان تفاوت دارد.


خرسند بیان کرد: مسئولان و مدیران کشور باید از سرور آزادگان جهان الگو بگیرند و از روحیه سازش‌کارانه و غرب‌گرانه دوری کنند. کسی که در عزای حسین (ع) حضور پیدا می‌کند، باید در روش و منش مدیریتی از بزرگان دین الگو بگیرد و رفتاری بااقتدار از خود نشان دهد.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته